ηλεκτρονικό περιοδικό του Γυμνασίου Μελιγαλά
Ε Π Ι Κ Ο Ι Ν Ω Ν Ι Α
  
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕΛΙΓΑΛΑ
  Διεύθυνση:  Τ.Κ.24002 Μελιγαλάς
  Τηλ.- fax: 27240 22207
  email: mail@gym-melig.mes.sch.gr




ιστοσελίδα: gym-melig.mes.sch.gr

ΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΔΙΕΥΘYΝΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΟΥ Ν.ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
Σταθμός S180301 - Μελιγαλάς

Ο   Κ Α Ι Ρ  Ο Σ
Μ Ε Σ Σ Η Ν Ι Α
επιμέλεια- κατασκευή σελίδας :Τσιλιβαράκης Γιάννης (μαθηματικός)

Καλύτερη θέαση με Internet Explorer 7+, Firefox 3+
Ανάλυση οθόνης 1024Χ768



στείλτο το σε εναν φίλο


Για γρήγορη πρόσβαση
ΤΕΥΧΗ


1ο


2ο


3ο
ΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΔΙΕΥΘYΝΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΟΥ Ν.ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
Η Κακοποίηση των ζώων!!!

Υπάρχουν πολλοί τρόποι να κρίνει κανείς και να καταλήξει σε συμπεράσματα για μια κοινωνία. Ένας απ?αυτούς τους τρόπους είναι η συμπεριφορά της απέναντι στα ζώα. Δεν μιλάμε για αδιαφορία ή αμέλεια. Μιλάμε για αρρωστημένα περιστατικά αδικαιολόγητης βίας, εναντίον αδύναμων ζώων. Μιλάμε για σαδισμό. Όταν ο άνθρωπος έχει τη δύναμη να κάνει ό,τι θέλει σε ένα ανυπεράσπιστο πλάσμα, εκεί δείχνει το πραγματικό του πρόσωπο. Δυστυχώς βλέπουμε ότι κρύβονται πολλά τέρατα ανάμεσά μας, έτοιμα να βγάλουν τα κόμπλεξ και τις ανωμαλίες τους σε κάθε ευκαιρία.
    Πολλά ζώα ζουν στοιβαγμένα σε μικροσκοπικά κλουβιά και δεν έχουν πατήσει το έδαφος ποτέ. ’λλα δεν έχουν δει το φως του ήλιου ενώ άλλα τα καίει ο ήλιος όλη την ημέρα. Πολλά από αυτά δεν έχουν νιώσει το ανθρώπινο χάδι. Τρέφονται ελάχιστα και πολλές φορές δεν έχουν νερό. Αρρωσταίνουν και κανείς δεν ενδιαφέρεται. Οι αιτίες θανάτου των ζώων είναι ο πνιγμός, η αφυδάτωση, η θερμοπληξία, η οστεοαρθρίτιδα, η πείνα και η ευθανασία, καθώς επίσης και τα ατυχήματα που γίνονται καθημερινά με τα ζώα. Ζουν κάτω από άθλιες συνθήκες. Η ζωή τους είναι ανιαρή και μονότονη. Περνούν τους περισσότερους μήνες (τους 11 από τους 12) μέσα σε άθλια φορτηγά με θερμοκρασίες που φτάνουν πολλές φορές σε επίπεδα πολικού κρύου ή ανυπόφορης ζέστης. Δυστυχώς πολλά από αυτά τα άτυχα ζωάκια δεν καταφέρνουν να επιβιώσουν.

Τα ζώα των τσίρκο, αυτά τα άκρως κοινωνικά ζώα στερούνται τα πάντα από το φυσικό περιβάλλον. Οι εκπαιδευτές προκειμένου να διδάξουν στα ζώα, αυτά τα οποία πρέπει να παρουσιάσουν, χρησιμοποιούν πολλές φορές βάναυσες μεθόδους  (Ηλεκτρικά γκλοπς, κολάρα, φίμωτρα, μαχαίρια, στέρηση νερού, τροφής κτλ.) Τα ζώα αναπτύσσουν αφύσικες και αρρωστημένες συμπεριφορές. Τα περισσότερα είδη ζώων πεθαίνουν νωρίτερα σε ένα τσίρκο από ό,τι θα πέθαιναν στην άγρια φύση.
Τι μπορούμε να κάνουμε σε περίπτωση που αντιληφθούμε ότι κάποιος κακοποιεί ένα ζώο;
Α) Πηγαίνουμε στην Αστυνομία και ζητάμε να καταγραφεί το περιστατικό στο βιβλίο συμβάντων. Θα βοηθούσε εάν είχαμε και τα στοιχεία αυτού που κακοποιεί το ζώο.
Β) Υποβάλλουμε μηνυτήρια αναφορά στον εισαγγελέα ή μήνυση στην Αστυνομία ή στην Ασφάλεια (εάν ο δράστης είναι άγνωστος), ώστε να κινηθεί αυτεπάγγελτα η σχετική διαδικασία. Δίνουμε και τα πλήρη στοιχεία μας, γιατί θα κληθούμε να καταθέσουμε σαν μάρτυρες.
Γ) Εάν πρόκειται για ιδιαίτερα σοβαρή κακοποίηση ενημερώνουμε τον εισαγγελέα και του ζητάμε να αφαιρέσει προσωρινά με διάταξή του το σκυλί από την κατοχή του ιδιοκτήτη και να το παραδώσει σε ζωοφιλικό σωματείο ή σε καταφύγιο ζώων. Γι αυτό στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να ζητήσετε τη βοήθεια του τοπικού ζωοφιλικού σωματείου. Εάν δεν υπάρχει σωματείο ο Εισαγγελέας θα πρέπει να βρει το κατάλληλο μέρος για την προσωρινή φιλοξενία του σκύλου.
Κλείνοντας λοιπόν και λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, συμπεραίνουμε ότι η συμπεριφορά μας προς τα ζώα, δείχνει πολλά για την κοινωνία που ζούμε και καθένας μας θα πρέπει να ευαισθητοποιηθεί με όποιον τρόπο μπορεί.

Σταυροπούλου Στ.   Χριστοπούλου Χαντζάρα Μ.   Σκλιβάγκου Μ.
Θα μπείτε σε εξωτερικό σύνδεσμο
Θα μπείτε σε εξωτερικό σύνδεσμο
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
επιμέλεια- κατασκευή  Τσιλιβαράκης Γιάννης